sobota, 14 marca 2015

Rozdział 21 cz 2

Czytasz = komentujesz.
Zapraszam na Prohibited
Miłego czytania, xx


______________________________________________________________________

Jade


Nawet nie wiem, kiedy moje życie przeszło tak wielką zmianę. Dokładnie rok temu, chodziłam w kolorowych włosach, i ubraniach, a przede wszystkich byłam z Sam'em. Minął rok od kąd nie jestem z nim, a jestem z Harry'm którego kocham. To dzięki niemu się nie załamałam, i to dzięki niemu się tak szybko pozbierałam po tamtym związku. Lecz dziewczyny też, a zwłaszcza Pezz. Była przy mnie cały czas, gdy zadzwoniłam do niej, potrafiła mnie wysłuchać, a nawet przyjeżdżała. Nie trwało to długo, gdyż zamieszkałam z nią, a później zamieszkałyśmy w czwórkę. Jesy i Lee też mnie wspierały, lecz nie tak bardzo jak Pezz i Hazz. Na początku z Harry'm, się przyjaźniliśmy. Lecz potem zakochalismy się w sobie, ze wzajemnością. Od niecałego roku, jesteśmy razem. Bałam się, że nam nie wyjdzie. Powód? Ponieważ ja cały czas farbowałam włosy, a Harry lubił flirtować z każdą laską. Na dzisiejszy dzień, ja wydoroślałam i dojrzałam. Wróciłam do moich starych włosów, i zaczęłam inaczej się ubierać. Czasami się zdarzy, że założe coś kolorowego, ale raczej zostaje przy bardziej takich dojrzalszych, i ciemniejszych. A Harry? Ustatkował się, troszczy się o mnie co jest nie powiem słodkie. Gdyby pomysleć głębiej, nie tylko my się zmieniliśmy. Perrie również, została przy swoich naturalnych włosach, i również zmieniła styl. Louis pozbierał się po rozstaniu z El, a nawet zaczął się z kimś spotykać. Jesy jest z Jake'iem z zespołu Rixton, i z tego co widać są bardzo szczęśliwi. Lee dalej jest z Jordanem, i nawet lepiej się dogadują. Lee zaczęła prowadzić bloga modowego. Liam również dojrzał. Również tak jak Hazz, troszczy się o Danielle co też jest słodkie. A Niall? Chyba tylko on się nie zmienił. Nie ma dziewczyny, mimo, że myślałam że uda mu się z Pezz. Jest takim samym głodomorem jak zawsze, a może i większym. Ale najważniejsze jest to, że zmieniliśmy się tylko z wyglądu, ale w środku dalej jesteśmy tacy sami, i wciąż wszyscy możemy na sobie polegać..



Liam


W ciągu tego roku, wydarzyło się dużo rzeczy tych dobrych jak i tych złych. Zły okres należał do Louis'a, Niall'a, Jade, Perrie i Zayn'a. Co do ostatniej dwójki, może nie był aż tak zły, ponieważ zaczęli się poznawać od nowa i dogadywać, lecz nie zawsze wszystko szło po ich myśli. Może zacznę od Louis'a. Od rozstania z El, zmienił się. Jakby wydoroślał i zmądrzał. Może i jest najstarszy, ale za to najgłupszy. Chociaż patrząc na wszystkie fakty, był taki przedtem. Teraz zachowuje się jak na swój wiek przystało, i rzadziej chodzi do klubów, a częściej spotyka się z mamą i siostrami. Ostatnio urodziło mu się kolejne rodzeństwo, siostra i brat. Niall musiał pogodzić się z tym, że Perrie i Zayn się dogadali, i zaczynają coś do siebie czuć. Nie chcą się do tego przyznać, jednak to widać. Jade przeszła dużo w ciągu tego roku. Rozstanie z chłopakiem, którego przyczyną była zdrada, i wypadek Pezz który bardzo przeżyła. A teraz? Jest szczęśliwa w związku z Harrym. Co do Pezz i Zayn'a cieszę się, że zaczęli się dogadywać. Miałem dość tych ich ciągłych kłótni, i wyzywania się nawzajem. Przyszedł czas na mnie. Coraz lepiej układa mi się z Danielle. Mieliśmy ciężki okres, lecz wyszliśmy z niego i jesteśmy szczęśliwi. Szczerze mówiąc, lepszego życia nie mogłem sobie wyobrazić. Kochająca i piękna dziewczyna, oraz wspaniali przyjaciele na których można polegać w każdej chwili...



Leigh- Anne


Do tej pory nie wierze,że wygrałam X-Factor'a z dziewczynami które teraz są moimi przyjaciółkami. Nigdy nie sądziłam, że dojdę tak daleko i osiągne tak dużo. A to wszystko dzięki mojej rodzinie, i dziewczynom. Razem tak daleko doszłyśmy, ciężką pracą i wielkim zaangażowaniem. Od pewnego czasu wspiera mnie mój chłopak, Jordan. Jest najukochańszym i troskliwym chłopakiem na świecie. Pracujemy z dziewczynami, nad 3 albumem który będzie lepszym i dojrzalszym niż 'DNA' i 'Salute', lecz tak jak tamte będzie od serca. Pracujemy i staramy się jak tylko możemy, aby wam się bardzo spodobał, i właśnie tylko na to liczymy. Całą naszą pracę, zawdzięczamy najbardziej wam, naszym kochanym Mixers. To dzięki wam tutaj jesteśmy, i to dzięki wam tak daleko zaszłyśmy...

__________________________________________________________
I oto mamy drugą część 21 rozdziału. Bardzo was prosze o komentarze pobiewaz to motuwyje i to bardzo. Wyswietlen przy rozdzialacj jest duzo, a komentarzy  3-4. Nie chodzi mi o niewiadomo ile, ale przynajmiej 10 zeby bylo przy bastepnym rozdziale. Na koniec daje wam to piekne zdjecie Zayn'a ktore przyslala mi wiki ♥
Caluje Poopey, xx

3 komentarze